Wednesday, June 14, 2023

PENGEDAR SHAKLEE BORNEO

Assalamualaikum & Hi semua..

Entri sebelum ni saya bercerita berkaitan testimoni saya sendiri sepanjang menggunakam produk Shaklee link entri sebelum ni boleh klik Testimoni Shaklee.

Entri hari ni saya nak cerita pula dengan semua yang saya adalah Pengedar Shaklee untuk kawasan Borneo, bila sebut Borneo mesti  terbayang Sabah & Sarawak kan. Lagi tepat saya Pengedar Shaklee di kawasan Kota Kinabalu Sabah. 

Jom saya kenalkan diri terlebih terlebi dahulu.
Nama : Aznah Sapili
Umur : 34 Tahun
Asal : Daerah Ranau dan kini menetap di Kota Kinabalu, Sabah
Status : Berkahwin, seorang cahaya mata.

Saya bermula menjadi pengedar Shaklee pada tahun 2021, tahun 2023 adalah tahun ke-2 saya bersama Shaklee.Saya bermula dengan cuma RM35 saha dengan Shaklee. RM35 yang saya laburkan untuk menjadi ahli Shaklee pada masa tu telah lama dah terbayar semula.

Kelebihan menjadi ahli Shaklee
✨ Harga prodak lebih murah
✨ Untung runcit sehingg RM40
✨ Berpeluang mendapat Cash Bonus
✨ Tidak perlu simpan stok
✨ HQ tolong pos oder kepada customer
✨ Bahan marketing semua tersedia

Antara set kesihatan yang Shaklee tawarkan ialah:-
✨ set menyusu
✨ set berpantang
✨ set kurus
✨ set kehamilan
✨ set kulit cantik
✨ set warga emas
✨ set kanak-kanak cerdik & sihat
✨ set kolestrol/ diabetes/ jantung/ darah tinggi
✨ set ekzema
✨ set gout
✨ set sendi / tulang
✨ set tambah berat badan
✨ set berpuasa
✨ set honeymoon
✨ set kesihatan wanita
✨ set kesihatan lelaki
✨ set kesuburan
✨ skincare set
✨ set rambut sihat

Untuk sesiapa yang tenga mencari peluang business atau nak menjadi dropship Shaklee boleh hubungi saya di talian 010-2918151


Jom usah entri sahabat seperjuangan saya juga, dia pun ada story pengedar shaklee kt mana. 


No comments:

Post a Comment

Pain Relief Shaklee Untuk Sakit Sendi