Friday, December 15, 2023

Pain Relief Shaklee Untuk Sakit Sendi

 Assalamualaikum semua pembaca..

Hari ini saya akan berkongsi satu produk Shaklee yang baru-baru ni Shaklee umumkan telah masuk ON SALE semula setelah sekian lama sepi tiada berita. 

Ramai di antara kita yang kerap dan terlalu memaksa diri kita untuk berkerja kuat seperti mengangkat barang sepanjang hari di tempat kerja, membongkok dengan kerap atau berjoging jauh pada waktu pagi. Kesan daripada ini, badan akan terasa sakit terutammanya pada bahagian sendi-sendi yang terlibat. Perkara ini adalah tindak balas semulajadi badan kepada keradangan.

Produk yang saya maksudkan tersebut ialah PAIN RELIEF CAPLETS SHAKLEE.


Pain Relief Caplet ini adalah gandingan daripada ekstrak Boswellia dengan ekstrak Safflower yang membantu melegakan kesakitan dan ketidakselesaan sendi secara semulajadi. Pain Relief Caplet ni juga lembut pada perut kerana ianya tidak mengandungi aspirin.



Pain Relief Caplet Shaklee ni membantu melegakan kesakitan secara semulajadi, akan tetapi Pain Relief ni bukanlah sejenus ubat yang akan memberikan hasil yang cepat dan segera.

Pain Relief Caplet Untuk Siapa?
Secara general, Pain Relief Caplet ini diperlukan oleh mereka yang banyak melakukan pergerakan dalam kerja seharian mereka, ini adalah sebahagian contoh mereka yang memerlukan Pain Relief Caplet ini;



Keistimewaan Pain Relief Caplet Shaklee
1. Memberikan 1082mg ekstrak Boswellia dan 150mg ekstrak Safflower
2. Terbukti dalam kajian saintifik untuk menghalang kesakitan secara semulajadi
3. Terbukti mengurangkan ketidakselesaan dan kesakitan sendi dan otot



3 Fungsi Utama Pain Relief Caplet Shaklee

Amnya, Pain Relief Caplet Shaklee untuk sakit sendi dan otot, berukut adalah fungsi-fungsinya;


Testimoni Pain Relief Caplet Shaklee




Itu sahaja untuk hari ini, semoga bermanfaat untuk perkongsian kita semua. 

Sekiranya terdapat sebarang pertanyaan jangan segan jangan malu, boleh hubungi saya di sini. Korang juga boleh baca banyak lagi berakitan Pain Relief Shaklee Untuk Sakit Sendi di sini

Terima Kasih.

Aznah,
SID Malaysia.

#painreliefshaklee #blogmega









No comments:

Post a Comment

Pain Relief Shaklee Untuk Sakit Sendi