Tuesday, June 13, 2023

TESTIMONI SHAKLEE

 Assalamualaikum & Hai semua...

Entri sebelum ni kita berkongsi berkaitan Multivitamin Shaklee Berwajah Baru. Entri hari ni saya nak berkongsi berkaitan Testimoni Shaklee yang saya sendiri dapat selepas mengambil Vitamin Shaklee ni.


Testimoni Shaklee 1: Sustained Release Vitamin C


Manfaat Vitamin C Shaklee


Seronok bila kesihatan semakin baik selepas menjadi pesakit Covid-19 pada awal tahun 2021. Kesan selepas 3 bulan menjadi pesakit Covid-19 cepat penat dan lelah, tekak kering, batuk dan kerap selsema. Masa ni minumlah air banyak mana pun tapi bila menaik tangga atau berjalan lama tekak akan cepat kering dan batuk. 

May 2021 seorang sahabat semasa di universiti perkenalkan Shaklee kepada saya. Ada beberapa vitamin yang saya ambil dengan Vitamin C. Seminggu ambil Vitamin C Shaklee nampak perubahan, tekak tiak kering, penat dan lelah hilang, selsema hilang. Seronok sangat bila kesihatan bertambah baik, naik tangga ke office tak ada masalah dan berjalan lama pun tidak lelah. 

Vitamin C sekarang vitamin wajib ada di rumah.


Testimoni Shaklee 2: Alfalfa Complex

Manfaat Alfalfa COmplex


Sebelum ambil Alfalfa Complex, saya ada beberapa masalah yang saya hadapi lebih setahun. Pelbagai cara cuba buat tapi masi tidak berkesan. 

1. Bila bangun pagi mesti kaki dan jari jemari rasa kejang dan sukar untuk berjalan. Kadang-kadang masalah ni boleh berlaki bila-bila masa sahaja tanpa diundang. Paras gula, garam dan sebagianya semua baik saja. 

2. Keputihan yang melampau, saya tau bukan saya sahaja yang pernah mengalami masalah ni. Pasti ramai wanita yang pernah menghadapi masalah keputihan teruk. Keputian teruk tu macam mana? Senang cerita, bau pada mis v, gatal-gatal dan keputihan bertukar menjadi kecoklatan. Bayangkan gatal pada miss v semasa kita berada di kawasan public. Siapa pernah mengalami taulah kan rasam dan detik-detik kritikal tu. 

Tetapi selepas pengambilan Alfalfa Complex semua masalah yang saya hadapi di atas tu hilang. Alhamdulillah... Rasa seperti tidak percaya tapi terpaksa percaya kerana saya free daripada masalah tu.

Alfalfa Complex Shaklee ni mengandungi klorofil dan nutrien yang lengkap untuk kebaikan kita. Sepanjang proses penanaman, penuaian sehinggalan pembuatan Alfalfa Shaklee ni tidak menggunakan sebarang racun serangga, tidak menggunakan hormon penggalak tumbuhan tidak menggunakan bahan kimia dan tidak menggunakan herbicides.  

So korang yang ada masalah macam saya, korang wajib ambil Alfalfa Complex.

Ooooooooo...... yang ni pun saya kena bagi tau juga ni, Alfalfa ni ibarat "JAMU MODEN" senang makan, senang dibawa dan paling penting tidak berbau.

Testimoni Shaklee 3: ESP

Manfaat ESP Shaklee

ESP Shaklee lebih familiar dengan kecantikan kulit, ia sangat sinonim apabila diambil bersama Vitamin C dan Vitamin E. Jika amalkah ESP Shaklee dengan konsisten muka pun boleh menjadi gebu dan tidak kusam. 

Kesan yang saya sendiri dapat selepas ambil ESP ni

  1. Muka kusam hilang
  2. Jerawat dan bekas jerawat hilang
  3. Kenyang lebih lama
  4. sentiasa bertenaga

Sekarang


Jom cantik senang dan selamat dengan Shaklee....

✅ Berminat untuk mendapatkan konsultasi secara percuma berkaitan pengambilan supplement Shaklee?

✅ Berminat untuk menjadi business partner ummi? 

Hubungi ummi sekarang 010-291-8151 atau klik je link ni 

Sebelum ummi akhiri entri kali ini, ummi mahu berkongsi juga Testimoni Shaklee daripada rakan seperjuangan ummi. 




No comments:

Post a Comment

Pain Relief Shaklee Untuk Sakit Sendi